Παγκόσμια πρωτιά για την Ελλάδα και το σποτ του ΕΟΤ

Νέα μεγάλη διάκριση για το σποτ του ΕΟΤ “Greece: 365 – Day Destination”, το οποίο κατέκτησε το κορυφαίο βραβείο “People´s Choice” Award World´s Best Tourism Film 2018″ της CIFFT (International Committee of Tourism Film Festivals).
Το πολυβραβευμένο σποτ του ΕΟΤ αναδείχθηκε ανάμεσα σε 29 υποψηφιότητες, ως η καλύτερη τουριστική ταινία του κόσμου για το 2018 και κατέλαβε την 1η θέση στις προτιμήσεις του κοινού σε 136 χώρες, με σχεδόν διπλάσιους ψήφους από την αμέσως επόμενη υποψηφιότητα.
Το βραβείο παρέλαβαν εκ μέρους του Υπουργείου Τουρισμού  και του ΕΟΤ ο δημιουργός του σποτ κ. Αντώνης Θεοχάρης Κιούκας και η προϊσταμένη Υπηρεσίας ΕΟΤ Αυστρίας κα Ελένη Μελιτά , σε ειδική τελετή απονομής στη Βιέννη. Ο κ. Κιούκας μετέφερε τις ευχαριστίες της Υπουργού Τουρισμού κας  Έλενας Κουντουρά και του Γενικού Γραμματέα του ΕΟΤ κ. Κωνσταντίνου Τσέγα, για τη μεγάλη διάκριση της CIFFT και κάλεσε τους παρευρισκόμενους από όλο τον κόσμο να επισκεφτούν και να γνωρίσουν τους πανέμορφους προορισμούς της Ελλάδας 365 ημέρες τον χρόνο.
Η εξαιρετική αυτή διάκριση, 8η την φετινή χρονιά, αποτελεί το επιστέγασμα  των προσπαθειών του ΕΟΤ να εφαρμόσει και να επικοινωνήσει με τον πλέον επιτυχή τρόπο την προώθηση και την προβολή της χώρας μας διεθνώς, ως παγκόσμιου ελκυστικού προορισμού για τουρισμό 365 ημέρες τον χρόνο, στο πλαίσιο των κατευθύνσεων της εθνικής τουριστικής πολιτικής, που σχεδίασε το Υπουργείο  Τουρισμού και η Υπουργός κα Έλενα Κουντουρά.
Το βράδυ της απονομής, η Πρεσβεία της Ελλάδας στην Βιέννη παρέθεσε δεξίωση προς τιμή της βραβευθείσας ταινίας, παρουσία του εκτελούντος χρέη  Πρέσβη κ. Νικολάου Σαπουντζή. Στην δεξίωση παραβρέθηκαν βραβευθέντες σκηνοθέτες από όλο τον κόσμο, διευθυντές φεστιβάλ τουριστικών ταινιών, εκπρόσωποι οργανισμών τουρισμού άλλων χωρών και δημοσιογράφοι.
H CIFFT διοργανώνει 18 φεστιβάλ τουριστικών ταινιών σε όλο τον κόσμο, στοχεύοντας  στην προώθηση της αριστείας ανάμεσα στις καλύτερες ταινίες που παράγονται για την προώθηση ενός προορισμού ή ενός τουριστικού προϊόντος. Η υποβολή της υποψηφιότητας του ελληνικού  σποτ στην Διεθνή Επιτροπή της CIFFT και η παρακολούθηση των αποτελεσμάτων, έγινε από το Γραφείο ΕΟΤ Αυστρίας όπου και η έδρα της CIFT.
“Greece: A 365- Day Destination”
Οι διακρίσεις της πετυχημένης τουριστικής ταινίας του ΕΟΤ για το 2018.To πολυβραβευμένο βίντεο του ΕΟΤ ( διάρκειας 3’.38΄) σε σκηνοθεσία του κ Αντώνη Θεοχάρη Κιούκα, έχει αποσπάσει επτά  διεθνείς διακρίσεις και μία ελληνική τόσο σε παγκόσμιες διοργανώσεις όσο και   κατά την διάρκεια των 14 διεθνών Φεστιβάλ τουριστικών ταινιών έτους 2018, της  Διεθνούς  Επιτροπής Φεστιβάλ τουριστικών ταινιών (CIFFT).
Συγκεκριμένα έλαβε:
*Το Πρώτο βραβείο  βίντεο προβολής ευρωπαϊκού προορισμού, από τον Παγκόσμιο Οργανισμό Τουρισμού των Ηνωμένων Εθνών (UNWTO), ανάμεσα σε 23 υποψήφιες χώρες της Ευρώπης. Ο σχετικός διαγωνισμός του Π.Ο.Τ.( UNWTO), έγινε  κατά τη γενική συνέλευση του Οργανισμού   στο Τσενγκντού της Κίνας.
*Το κορυφαίο βραβείο κοινού «People΄s choice 2018» της CIFT στην τελετή απονομής των Βραβείων της , της  Διεθνούς  Επιτροπής Φεστιβάλ τουριστικών ταινιών (CIFFT)  στην Βιέννη της ΑυστρίαςΤο Χρυσό Βραβείο στο Φεστιβάλ τουριστικών ταινιών του Veliko Tarnovo της Βουλγαρίας.
*Το Δεύτερο Βραβείο βίντεο Παγκόσμιου Τουριστικού Προορισμού- και  πρώτοστην Ευρώπη – του Διεθνούς Φεστιβάλ του Βερολίνου Golden City Gate, στο πλαίσιο της Διεθνούς Τουριστικής Έκθεσης ITB 2018.Το Αργυρό Βραβείο στο 11ο Φεστιβάλ Τουριστικών Ταινιών στη Ρίγα της Λετονίας.
*Το Αργυρό βραβείο στο Διεθνές Αμερικανικό Φεστιβάλ US International Film & Video Festival στην Καλιφόρνια.
*Το Ειδικό βραβείο στο 6ο Διεθνές Τουριστικό Φεστιβάλ του Ζάγκρεμπ της Κροατίας, από τη Διεύθυνση  του Φεστιβάλ, στην κατηγορία Τουριστική ταινίας διάρκειας έως 7 λεπτά που επελέγη ε ανάμεσα σε 48 ταινίες  
* Το πρώτο βραβείο καλύτερης Ελληνικής ταινίας στο 9ο Διεθνές Φεστιβάλ Τουριστικών Ταινιών Μικρού Μήκους Αμοργού,( επίσης μέλος της CIFT)  στο πλαίσιο του 16ου Διεθνούς Συνεδρίου ΥΠΕΡΙΑ για τον πολιτισμό και τον τουρισμό.
Σημειώνεται ότι από τον ΕΟΤ  έχει σχεδιαστεί  σειρά δράσεων για την προώθηση και προβολή του βίντεο «Greece A 365 – Day Destination», μεταξύ των οποίων η μετάφρασή του σε 7 γλώσσες (Αραβικά Κινέζικα, Ρωσικά, Γερμανικά, Ιταλικά Ισπανικά και Σέρβικα), όπως  και η μίνι  εκδοχή του βίντεο για χρήση σε διεθνή κανάλια και προβολή του σε μακρινές (long-haul) πτήσεις αεροπορικών εταιρειών.
Δείτε το βραβευμένο βίντεο ΕΔΩ

advertising.gr

Σχετικές δημοσιεύσεις

WP2Social Auto Publish Powered By : XYZScripts.com